Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Hej Hej och välkomna till mig

Av exet - 28 december 2013 20:07

Alldeles ny bloggare med några år på nacken.....

  Tänker tömma mig fullständigt här och många lär nog känna igen sig...

Jag bor i en liten stad i södra sverige. Har levt ett hektiskt och innehållsrikt liv med mycket drama och skit. Levde mitt ungdomsliv med en kille som utvecklade alkolism, mycket misshandel och blev jävligt nedtryckt. Mådde nog inte så bra. Svartsjuka och bråk va en vardag varvat med dricka, dock inte från min sida... Fick en underbar son , ung mamma, och när han va drygt 2 flyttade jag hastigt och lustigt. Orkade inte mer... 


I början tog han sitt ansvar, men det tog ett tag och sen va han, exet igång ordentligt,,, 

han umgicks med fel personer, förlorade jobbet och misären va ett faktum.

Alkohol blev blandmissbruk och han åkte in och ut på behandlingshem. Ofta satte han sig på tåget när han kom ut,  med en packe öl och va full när tåget nådde hem destinationen.  


Idag är vi båda vuxna och jag blir glad varje gång jag ser honom nykter....




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av exet - 11 januari 2014 20:20

Ja vad kan jag säga.....   Nya året började med känslostormar... D ena barnet gjorde mig mig totalt galen och den andra finns bara... Mitt stora stöd, mitt hjärta mitt allt... Kan inte förstå att jag kan älska honom så mycket ...   Va inne ...

Av exet - 1 januari 2014 14:03

Jag vet att jag låter som en pessimist här men saken är det att jag egentligen är en glad och positiv tjej.... Full av energi och massa sprudlande känslor och ideer...   Men just nu känns allt kolsvart.. Tur jag har mina underbara söner och min...

Av exet - 31 december 2013 08:49

Godmorgon på er alla och hoppas ni får ett gott slut och Framförallt ett gott nytt 2014....   Har en fundering om hur detta ska bli idag.. Hur gör man när man inte tycker att det är ok när snorisar ska dricka idag och jag Tycker Inte att det är...

Av exet - 29 december 2013 20:06

     Känner mig ur gängorna idag !!! Undrar varför, antagligen för att sonen åker tillbaka *hem* efter 10 dagar hemma hos oss... Men jag måste nog inse fakta, han är snart 22    Det är skönt när man inser att man lyckats som mamma trots e...

Av exet - 28 december 2013 21:25

  Har ni någon gång tänkt tanken att sälja dig själv?   Jag har !!!!   Vem är det som säger att det är fel? Jag är vuxen, har ett behov och behöver pengar.. och glöm det, jag får inget hemma...,  Och jo, jag tror jag är ganska fräsch och h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards