Direktlänk till inlägg 28 december 2013

En säljande tanke

Av exet - 28 december 2013 21:25

 

Har ni någon gång tänkt tanken att sälja dig själv?

 

Jag har !!!!

 

Vem är det som säger att det är fel? Jag är vuxen, har ett behov och behöver pengar.. och glöm det, jag får inget hemma..., 

Och jo, jag tror jag är ganska fräsch och har ju faktiskt glimten i ögat fortfarande.

Jag kan nog bli alldeles vild och galen även om det va ett tag sen... 

har ju lixom ingen att bli det med....

Han, den där jag delar hyra med, han vet inte hur man gör och för den delen så har han inte så

mycket att komma med..hehe sanningen är väl att föredra tror jag 

 

Kan ju tala om att jag är skorpion och skorpioner behöver SEX ja just det och sen skaffar j ag en som inte är som jag...... sextok hm jo det är jag nog..... sexoman 

 

Jag är beroende av det och hur länge ska man behöva va utan ? innan ? 

 

Skulle skaffa glasögon som genomlyser kläder, dock bara på karlarna så jag får lite att tänka på när jag får ta saken i egna händer!!!!

 

Tack gode gud för dildo, gummisnoppar ja låtsassnoppar.... Me love it  

 

 

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av exet - 11 januari 2014 20:20

Ja vad kan jag säga.....   Nya året började med känslostormar... D ena barnet gjorde mig mig totalt galen och den andra finns bara... Mitt stora stöd, mitt hjärta mitt allt... Kan inte förstå att jag kan älska honom så mycket ...   Va inne ...

Av exet - 1 januari 2014 14:03

Jag vet att jag låter som en pessimist här men saken är det att jag egentligen är en glad och positiv tjej.... Full av energi och massa sprudlande känslor och ideer...   Men just nu känns allt kolsvart.. Tur jag har mina underbara söner och min...

Av exet - 31 december 2013 08:49

Godmorgon på er alla och hoppas ni får ett gott slut och Framförallt ett gott nytt 2014....   Har en fundering om hur detta ska bli idag.. Hur gör man när man inte tycker att det är ok när snorisar ska dricka idag och jag Tycker Inte att det är...

Av exet - 29 december 2013 20:06

     Känner mig ur gängorna idag !!! Undrar varför, antagligen för att sonen åker tillbaka *hem* efter 10 dagar hemma hos oss... Men jag måste nog inse fakta, han är snart 22    Det är skönt när man inser att man lyckats som mamma trots e...

Av exet - 28 december 2013 20:34

  Ja vad säger man? Kärlek ,,, finns riktig och äkta kärlek eller ännu mer tankar....Finns det någon åt alla?   Jag verkar ju dras till strulpellar som antingen super eller misshandlar eller trycker ner mig.... Den ena värre än den andra    ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards